Zo moe als een... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu Zo moe als een... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu

Zo moe als een...

Blijf op de hoogte en volg Tonny

16 September 2017 | Nederland, Helmond

...Zebrapaard! Hihi

Want ik was best wel moe van al dat harde werken. Gelukkig heb ik een leuk en rustig hotel gevonden waar ik nu geruime tijd verblijf. En een top verblijf, want ik krijg er regelmatig mijn eigen chocolade!

Alleen weten ze niet hoe ze mijn naam moeten spellen want er ontbreekt iedere keer de 2e N. Maar wat is het lekkerrrrrrrrrrr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Hoi, ik ben Tonny de Zebrapony van het Zebrafestival in Gemert. En middels deze pagina breng ik iedere fan op de hoogte van mijn avonturen tijdens mijn vakantieperiode. Veel plezier! Tonny de Zebrapony

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 8252

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Augustus 2019

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2019?

19 Augustus 2017 - 31 December 2017

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2017?

Landen bezocht: