Hij is weer in het land! - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu Hij is weer in het land! - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu

Hij is weer in het land!

Door: Tonny De Zebrapony

Blijf op de hoogte en volg Tonny

07 Februari 2018 | Nederland, Gemert

Nee nee, ik bedoel niet Amerigo met zijn schijnheiligman!

Jullie enige echte Tonny is weer thuis. Maar wat is het koud hier. Brrrrr hihi.
Nog even nagenieten met de foto's. Er zijn nieuwe foto's binnengekomen van mijn nieuwe vriendjes.

En dan is het langzaam tijd voor het volgende feestje. Je weet wel, dat feestje met een paard in de gang! hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Hoi, ik ben Tonny de Zebrapony van het Zebrafestival in Gemert. En middels deze pagina breng ik iedere fan op de hoogte van mijn avonturen tijdens mijn vakantieperiode. Veel plezier! Tonny de Zebrapony

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 955
Totaal aantal bezoekers 8306

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Augustus 2019

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2019?

19 Augustus 2017 - 31 December 2017

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2017?

Landen bezocht: