Eindelijk vakantie!!! - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu Eindelijk vakantie!!! - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu

Eindelijk vakantie!!!

Door: Tonny de Zebrapony

Blijf op de hoogte en volg Tonny

19 Augustus 2017 | Nederland, Gemert

Zebra Festival 2017 is ten einde. Tijd voor een vakantie!!! Want van z'n festival opzetten wordt ik zo moe als een paard. De komende tijd maar eens wat gaan Googlen wat ik graag zou willen zien en hier wil plaatsen.

Kom jij zo nu en dan ook eens lezen over mijn avonturen? Dat lijkt mij harstikke leuk....hihihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Hoi, ik ben Tonny de Zebrapony van het Zebrafestival in Gemert. En middels deze pagina breng ik iedere fan op de hoogte van mijn avonturen tijdens mijn vakantieperiode. Veel plezier! Tonny de Zebrapony

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 8255

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Augustus 2019

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2019?

19 Augustus 2017 - 31 December 2017

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2017?

Landen bezocht: