Ik ben bijna... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu Ik ben bijna... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Tonny Zebrapony - WaarBenJij.nu

Ik ben bijna...

Door: Tonny De Zebrapony

Blijf op de hoogte en volg Tonny

31 Januari 2018 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

...op een super vet feestje. Maar laat ik eerst even mijn nekspieren een beetje opwarmen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonny

Hoi, ik ben Tonny de Zebrapony van het Zebrafestival in Gemert. En middels deze pagina breng ik iedere fan op de hoogte van mijn avonturen tijdens mijn vakantieperiode. Veel plezier! Tonny de Zebrapony

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 8310

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Augustus 2019

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2019?

19 Augustus 2017 - 31 December 2017

Waar is Tonny de Zebrapony na Zebra Festival 2017?

Landen bezocht: